Alla inlägg under juli 2016

Av Emelie Ederfors - 27 juli 2016 20:45

Nu har jag äntligen börjat smälta lördagskvällens upplevelse. Det var ju så här att jag i drygt en månad trott att jag inte skulle få uppleva ännu en Bruce Springsteen-konsert på Ullevi denna sommar och jag kan villigt erkänna att jag har varit rätt så bitter över detta. Detta trodde jag till så sent som i fredagskväll när vi fick tag på nysläppta biljetter till detta evenemang. Så, lördagen den 23:e juli kunde jag räkna in sommarens andra Springsteen-konsert.

Jag brukar ju oftast vilja veta månader eller till och med år innan vad jag ska göra och vart jag ska vara, men att göra något så spontant kan ju faktiskt vara väldigt bra även för en planeringsslav. Spontant är det några utvalda jag skulle vilja tacka för att denna spontanresa blev så lyckad.

Först och främst vill jag tacka dom fans som planerade och genomförde tifot som Bruce och bandet möttes av när dom steg upp på scenen. Jag tror ju faktiskt att det varma välkomnandet han fick gjorde att han gav lite extra utöver dom 110% som han brukar ge i vanliga fall.

Bruce Springsteen & the E Street Band, tack för en helt magisk konsert (igen!)!

På tal om en trevlig karl, skulle jag också vilja tacka min kille. Tack vare att han inte hade kommit hem där vid halv åtta-tiden i fredagskväll kunde jag sitta och slötitta igenom Facebook där det stod om extrabiljetterna.

Sist men inte minst vill jag tacka min outtröttliga reskamrat tillika mamma och för att hon utan att blinka sa ja när jag frågade om vi skulle köpa biljetter och åka.

Nu har jag ännu en trevlig konsert att kunna drömma mig tillbaka till och ser fram emot ännu fler konserter med denna världsartist!


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards