Alla inlägg den 20 april 2015

Av Emelie Ederfors - 20 april 2015 16:41

Säsongen 2014-2015 tog för min del slut lördagen den 4:e april i och med det sista direktoratmötet under dam-VM i Malmö. Hem, packa upp och pusta ut efter en lång säsong som målvaktstränare, team manager, arrangör, styrelseledamot, ordförande och som spelare. Nu på slutet skulle man också kunna säga som "Rutger Jönåker" i Strul: Det é lite mycket nu, jag har det lite struligt; utan att behöva gå in på detaljer.

Så jag kan väl erkänna att jag blev inte överdrivet peppad när jag inte ens två veckor efter säsongsavslutningen skulle infinna mig på Quality Hotel i Växjö för planeringskonferens med Smålands Ishockeyförbund. Men om jag hade minsta motsträvighet, trötthet och tankar som "måste nästa säsong redan börja, jag har ju inte hunnit ladda batterierna än" när jag styrde Audin mot Växjö tog det inte lång tid förrän det var ändrat totalt. Ett helt dygn tillsammans med människor som ger mig massor av energi, produktiva och stundtals skämtsamma möten med engegerade, roliga och idérika jämlikar.

Så tack vare mina kommittékollegor, styrelsekollegor och distriktsförbundskollegor är mina batterier fulladdade och jag är redo för säsongen 15-16.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards