Alla inlägg den 16 april 2014

Av Emelie Ederfors - 16 april 2014 15:35

Många som är inne i Fas 3 känner uppgivenhet och har svårt att se en ljus och rolig framtid framför sig. Man vill inget hellre än att jobba hårt, känna svetten lacka, pusta ut efter ett väl utfört arbete och dessutom få lön för mödan. Jag är inne i Fas 3 nu - inte vad gäller "riktigt" arbete utan vad gäller träning. Jag är nu inne på vecka 3 eller den slutgiltiga fasen av träningsuppehåll efter hockeysäsongen. Just nu går jag bara och visualiserar mig själv springa rusher, köra grodhopp, göra armhävningar och vara ute i skogen en solig vårdag på en joggingrunda. Jag vill bara jobba hårt, känna svetten lacka, pusta ut efter ett väl utfört arbete och dessutom få lite endorfiner som lön för mödan.


Idag har jag en tråkig och en rolig nyhet. Vi kommer aldrig mer få se lagkaptenernas lagkapten skrinna ut på isen i en "C"-prydd blågul HV-tröja. Tack, Johan Davidsson för en otrolig hockeykarriär och lycka till med nya jobbet! Det var den roliga nyheten - han blir assisterande sportchef och Åsedas stolthet Peter Ekelund tar över GM-rollen i HV 71.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards