Alla inlägg den 14 april 2014

Av Emelie Ederfors - 14 april 2014 13:38

Det har verkligen varit en innehållsrik helg. På bara tre dagar har jag hunnit med att ha otaliga roller. På fredagen började jag som kontorist för att fortsätta som damhockeyrepresentant. Förutom dom har jag även hunnit med:

Snickare - så klart

Golvläggare

Travexpert - ja, även experter kan tippa fel... Tyvärr var det ju så attBjörn Goops häst började galoppera precis innan upploppet trots en solklar ledning. Kraken hade bara kunnat jogga lätt i mål som segrare eller för att tala hockeyspråk; han hade öppet mål. Och missade totalt. Hade inte den fadäsen inträffat hade vi haft segraren i DD1 och alla tre av våra tippade hästar hade varit topp 4 varav en var segraren.

Färjestadssupporter - kom ihåg att den här listan endast gällde fram till i söndags.

Djurskötare

Städare eller lokalvårdare som det så fint heter

Skåpsmontör.

Dessutom, om inte klockan hade rusat på som ett skenande godståg hade jag hunnitmed rollerna som trädgårdsmästare och målare. Nu fick jag leja på målandet till min mamma, tillika trogna och kompetenta kollega.

När vi nu i lördags lyckades få till ett snyggt och jämt betonggolv som tidigare var både totalt skrovligt och ojämn blev vi så nöjda och stolta att vi kaxigt tyckte att vi hade så många strängar på våra lyror att vi lätt skulle kunna montera vägguttag med ackompanjerande köksfläkt och även fixa till det inom VVS som krävs. Som tur var tog omdömet oss i varsitt öra.

Idag är det ny vecka och nya möjligheter att lägga till fler yrkestitlar i mitt självförtroende-CV.



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards