Alla inlägg den 15 november 2013

Av Emelie Ederfors - 15 november 2013 14:58

Det här är berättelsen om en tjej, eller kanske kvinna, som trots att hon är väldigt världsvan ibland känner sig som endast ett litet flickebarn. Men så kom den dagen då det var dags för den där debuten. Hon kom fram till den avtalade platsen i god tid. Hjärtat bultade, munnen kändes torr som en öken och med fumlande fingrar öppnade hon dörren. Deras blickar möttes och han gav genast ett lugnande intryck. Hans blick sa att han hade varit med om det här tidigare. Dom satte igång med det som hon hade kommit dit för, han sa ingenting (så typiskt karlar...) och hon var mest undrande om det verkligen var så här det skulle gå till. Efteråt kände hon bara en enorm lättnad att det var gjort och hon pustade nöjt ut. Han däremot såg vädjande på henne att hon skulle komma tillbaka.

Det här här historien om mig -  när jag i förmiddags besiktade en alldeles egen bil för första gången. Nu är man av med bilbesiktaroskulden och det bästa av allt var att jag fick ett blankt papper.

När det här persen nu är över börjar jag ladda inför helgen. Match med KHK mot LHC2 hemma imorgon och HV71 borta på söndag. Det är vi som är KHK!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards