Alla inlägg den 2 april 2013

Av Emelie Ederfors - 2 april 2013 20:39

Jag blev inte lurad igår! Vad jag vet i alla fall... Men jag delade faktiskt ut ett litet aprilskämt igår och det var min kära svägerska Agnes som blev offer. Det kanske var på gränsen till för grovt...

I förrgår när vi var på bussen skickade jag ett sms till Agnes att det blev några av mina beryktade nutella chocolate chip kakor över när ett lag med hungriga hockeytjejer samt deras ledare hade gått loss på dom. Så igår fick jag den djävulska idén om aprilskämtet. Jag skickade till Agnes igår förmiddag "Fasen, när jag packade upp mina grejor nu insåg jag at jag glömde väskan med kakorna på bussen. Jag får försöka få tag på bussbolaget". När dom kom hem senare för påskmiddag beklagade hon sig om kakorna och då frågade jag bara vad det var för datum... Var det för elakt? En sån här grej kanske man inte får skämta om? I alla fall fick hon några kakor och allt verkar vara förlåtet. :-)

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards