Alla inlägg den 18 november 2012

Av Emelie Ederfors - 18 november 2012 19:16

Sitter och kollar i kalendern för dom kommande veckorna och jag kan bara konstatera att det är väldigt mycket inplanerat. Den här helgen har jag varken haft någon match eller någonting inplanerat utan jag har bara varit hemma i Eskilstuna och fyllt helgen med träningar och stök i lägenheten. Nästa gång en sån helg inträffar, alltså när jag är i Eskilstuna, utan någon match och utan någonting inplanerat är i början av februari. Då kan man undra sig vad det är som ligger framför mig och det börjar nästa helg med en resa till Jönköping då jag har blivit medbjuden på någonting med Smålands hockeyförbund, helgen efter det kommer hela tjocka släkten för den årliga julgröten med skinkstutar och besök på julmarknaden och sedan säger det bara swisch så är det jul och då är det dags för mig att åka hem till Småland. I januari kommer matcherna igång igen och det står bland annat camp och tränarutbildning i kalendern. Första helgen i februari blir det en Stockholmsweekend med Jerkas Farewell Show. Helgen efter det är helt tom - än så länge...

Eftersom jag är en så upptagen kvinna i mina bästa år så är det ju bra att jag bemästrar det här som kallas för multitasking. Idag visade jag prov på det än en gång då jag var ute på en löparrunda och samtidigt kollade potentiella objekt till ett stundande bilköp. Sprang mot Torshälla och mötte en svart BMW - nej! En mesgul Volvo combi - nej! En grå VW Golf kommer körande - helt klart en kandidat! Likaså en vinröd Skoda - helt klart en kandidat!

Ikväll ska jag packa i ordning inför morgondagen, laga mat och ordna några matlådor till veckan som kommer, kolla på tv och äta middag. Kommer jag göra en sak i taget? Tror inte det, kommer försöka ta multitaskingen till en helt ny nivå för det är ju mycket nu...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards