Alla inlägg den 13 november 2012

Av Emelie Ederfors - 13 november 2012 20:43

Den här helgen blev så bra som jag trodde; det blev en tredje succéhelg på raken!

Jag kan börja med att vi inte var ensamma på Ullared, men vad gör väl det när man hittar TRE jackor, eller förresten var det väl bara två jackor och om det verkligen var tre stycken så klarnar det hela på Julafton... ;-) Som vanligt när vi varit på Ullared stannade vi till i Norremark för att köpa revbensspjäll och potatismos, för vem orkar väl stålla sig att laga middag efter en sån här heldag?

På söndagen fick pappa frukost på sängen och två country-skivor. Jag och mamma gick ut för en promenad där vi pratade om allt möjligt. Efter det åkte vi på "husvisning" i Tossegärde utanför Ramkvilla för att titta på ett jättefint hus som är till salu. Medan mamma lagade sin underbart goda mat satte jag mig på cykeln för att köra mina underbart goda 70/20-intervaller. I tid till middagen var jag, mamma, pappa och Dexter med tratten; även kallad "fåntratten"... Efter middagen åt vi mammas goda gräddtårta och kollade på Änglagård för att spinna vidare på det här med hus. Jag kan bara säga vilken bra film det är och Sven Wollter; vilken skådespelare!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards