Alla inlägg den 6 november 2012

Av Emelie Ederfors - 6 november 2012 19:39

Så var det återigen dags för födelsedag. Med tanke på hur kroppen känns idag efter armpasset från gårdagen och hur sugen höften inte verkade vara på att cykla i en timme så kan man undra om jag fyller 27 eller 87 år idag... Nog om det, idag när jag gick på jobbet och plockade varor funderade jag mycket om det stundande, 27:e året för mig och jag kommer inom den närmaste framtiden här på bloggen att lägga upp en lista på planerna som jag har för det kommande året. För er som känner mig vet att jag är en planerande människa och att jag är den okrönta drottningen av "att-göra-listor". Jag har en att-göra-lista för den här veckan på saker jag måste göra innan jag åker hem på fredag och en annan lista som ligger framme här på skrivbordet är en inköpslista till Ullaredsbesöket på lördag. En lista som jag för övrigt är väldigt nöjd med; eller det är nog bäst eftersom pappret är fulltecknat. Emelies att-göra-lista för det 27:e året kommer att komma inom kort och vad passar väl bättre så här i Halloween-tider med att jag avslutar med det skräckinjagande "To be continued..."


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards