Alla inlägg den 21 september 2012

Av Emelie Ederfors - 21 september 2012 19:33

Genrepet klarades av igår kväll i Västerås och imorgon är det dags för premiären! Det jag pratar om är min första match för min nya klubb och jag borde ju inte vara nervös eftersom jag har varit med ett tag i den här branschen... Men ska jag vara alldeles ärlig så har jag en pirrande känsla i magen. När jag analyserar känslan tror jag mer att det handlar om att jag är uppspelt inför morgondagen. Det finns ett väldigt mycket bättre uttryck på engelska och det är: I'm excited! För visst är det en viss känsla första gången man får dra på sig en matchtröja?


Samtidigt sitter jag och funderar på om King Henry (Henrik Lundqvist) kommer att känna några premiärnerver om han får spela med Frölunda den här säsongen. För mig vore det hur häftigt som helst att kunna följa en av mina största förebilder här på hemmaplan i Sverige och kanske till och med komma iväg och se en match live!


Nu ska jag dra igång med pizzabakning. Hemlagad kebabpizza (i klass med Kebabhusets i Eskilstuna), lite godis från Godisland och Skavlan på tv; det behövs inte mycket för att uppleva livskvalité!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards